Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego objęcia działki/działek uproszczonym planem urządzenia lasu
Podstawa prawna:
art. 217 Kodeksu postepowania administracyjnego (Dz.U. 2024r., poz. 572) w związku z art. 38 a i 37 b pkt 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024r., poz. 530)
Wymagane dokumenty:
- wniosek,
- opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia,
- w przypadku udzielenia pełnomocnictwa – jego oryginał wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
Uwaga:
- Wnioski składane przez podmioty zarejestrowane w KRS muszą być podpisane zgodnie ze sposobem reprezentowania podmiotu określonym w KRS.
- Zgodnie z art. 33 §1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Ponadto na podstawie art. 33 §3 ww. ustawy pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Adwokat, radca prawny, rzecznik patentowy, a także doradca podatkowy mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa oraz odpisy innych dokumentów wykazujących ich umocowanie. Organ administracji publicznej może w razie wątpliwości zażądać urzędowego poświadczenia podpisu strony.
Opłaty:
- Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17,00 zł za każdą działkę ewidencyjną wskazaną we wniosku na rachunek Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim Wydział Finansowy PKO Bank Polski S.A. 80 1020 2212 0000 5102 0461 1572
-
Opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł za złożenie pełnomocnictwa (prokury) albo jego odpisu, wypisu lub uwierzytelnionej kopii, płatna przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim PKO Bank Polski S.A. 80 1020 2212 0000 5102 0461 1572).
Od złożenia pełnomocnictwa w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego opłatę należy wnieść na konto organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy, a w przypadku udzielenia pełnomocnictwa przez więcej niż jednego mocodawcę w jednym dokumencie - organ podatkowy właściwy ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy wskazanego w tym dokumencie jako pierwszy.
Termin odpowiedzi:
7 dni
Gdzie załatwiać:
Wydział Rozwoju Powiatu, Referat Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pok. 317, tel. 62 73 78 468
Kiedy:
Poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00